Του ΄Ομηρου Φωτιάδη
Ουδέποτε στα ΜΜΕ της χώρας, είχαμε τόσο μεγάλη πληθώρα δημοσιευμάτων, που να αφορούν την ΕΥΠ και ειδικά τον Αρχηγό της.
Δεν θα επεισέλθουμε στο περιεχόμενο των εκατοντάδων δημοσιευμάτων, για το θέμα και τις χιλιάδες απόψεις, για την υπόθεση και τα αίτια της αποχώρησης του Διοικητού της ΕΥΠ, Πρέσβη κ. Ιωάννη Κοραντή.
Ο ίδιος ο Διοικητής της ΕΥΠ κ. Ι. Κοραντής, με δηλώσεις του σε διάφορα ΜΜΕ, καταθέτει τις απόψεις του και δίνει τις δέουσες απαντήσεις.
Ούτε ποτέ θα μπορούσε να γίνει...Δεν του το επιτρέπει το ήθος του, η ιστορική διαδρομή του, η θητεία του στο Υπουργείο Εξωτερικών και την ΕΥΠ, αλλά και η ιστορία του Πατρός και της Οικογενείας του.
Θα μείνετε στην ιστορία, ως μεγαλύτερος αγνώμων πολιτικός προϊστάμενος της ΕΥΠ...
Κι όπως λέει και μια Τούρκικη παροιμία, «δεν αλλάζουμε άλογο, όταν περνάμε το ποτάμι»...Γιατί θα πέσουμε μέσα...
Η συμπεριφορά σας προκαλεί αηδία σε κάθε νοήμονα ΄Ελληνα πολίτη, και επιεικώς θα την χαρακτήριζα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ»...
Ypoloipo


40 σχόλια:
Η ανάρτηση με εκφράζει πλήρως...
Ντροπή-Αίσχος-Αηδία-Αλητεία
Τώρα που η σχέση οργανωμένου εγκλήματος και τρομοκρατίας,πέρνει τον δρόμο της και θα φανούν σύντομα τα αποτελέσματα, διώξανε τον Κοραντή για να πάρει την δόξα ο Πάκης...
Να μας πει ο Πάκ, πόσες φορές τον δείρανε γιατί τον πιάσανε στα "πράσα" με την γκόμενα και μετά να ασχολείτε με την ΕΥΠ και τον Κοραντή...
Ντροπή του...
ΑΙΣΧΟΣ....
ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ...
ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΟΡΑΝΤΗ ΞΕΧΕΙΛΗΣΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ...
Ο Πάκης νομίζει θα είναι Υπουργός σε όλη του την ζωή?
Πως θα αντικρίσει τον Κοραντή αργότερα?
Ελπίζω να μην έχουν την ίδια τύχη και οι δύο άξιοι Υπαρχηγοί της ΕΥΠ...
Αν και νομίζω οι άνθρωποι θα έπαθαν και αυτοί πολύ μεγάλο σόκ...
Πως να έχουν εμπιστοσύνη σ΄εναν τόσο αγνώμονα πολιτικό προϊστάμενο?
Α΅έχει υπόψην του ο νέος Αρχηγός την συμπεριφορά Παυλόπουλου στον Κοραντή...
Μην πάθει και ο ίδιος τέτοια ξεφτίλα...
Ο Παυλόπουλος είναι ικανός για όλα...
Να πάει σπίτι του...χθές
Συγχαρητήρια στο κ.Κοραντή για την υπηρεσία του!
Είναι ανάξιος ο Παυλόπουλος να αντιληφθεί τα αυτονόητα....
Ρεζίλι....Ξεφτίλα...
Τι δουλειά έχει η ΕΥΠ με θέματα οργανωμένου εγκλήματος?
Αντικατασκοπεία κάνει και κατασκοπεία...
Ο Πάκης μπέρδεψε τα μπούτια του με την αλητεία που έκανε...
Ας ελπίσουμε να πάει σπίτι του τον Σεπτέμβριο στον ανασχηματισμό...
Η ΕΛΑΣ ασχολείται με το οργανωμένο έγκλημα και η ΕΥΠ βοηθάει, όπως κάνει σε όλες τις Υπηρεσίες και φορείς όταν της ζητηθεί.
Κρατική Ασφάλεια την κάναμε και δεν το καταλάβαμε?
Από ΕΥΠ έγινε πάλι ΚΥΠ....
Μια χαρά τα κατάφερες Πάκη!!!!
Για τους φίλους, που μου λένε "πρόσεχε" γιατί έγραψα σκληρά περί "ντροπής και αλητείας", έχω να δηλώσω πως ουδέναν φοβάμαι πόσο μάλλον τον κ. Παυλόπουλο.
Επώνυμα τα έγραψα με το θάρρος της γνώμης και ας μου κάνει αγωγή.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Πέραν των όσων έγραψα, θεωρώ από άλλης πολιτικής σκοπιάς, πως τεράστια ευθύνη φέρει ο κ. Υπουργός για την κατάντια της Κυβέρνησης και τους χαμηλούς της δείκτες...
Εύχομαι ο Πρωθυπουργός της Χώρας να αντιληφθεί κάποια στιγμή τις ευθύνες του κ. Παυλόπουλου και να το στείλει σπίτι του...
Θα προτιμούσα φυσικά να γίνει με τον ίδιο τρόπο, που συμπεριφέρθηκε ο ίδιος στον κ. Πρέσβη...
Πίκρανε τον άνθρωπο και όλους εμάς, οι οποίοι χαρήκαμε τα μέγιστα, με τις επιτυχίες της ΕΥΠ και της ΕΛΑΣ.
Να ευχηθώ μέσα από το ιστολόγιό μου, ο κ. Πρέσβης, να κοιτάξει λιγάκι, όλους εμάς τους απλούς πολίτες που κρίναμε το μεγάλο του έργο και τις προσπάθειές του, για την ασφάλεια της Χώρας και τον ειρηνικό μας βίο.
Ο Λαός τον κρίνει και του αποδίδει τα εύσημα όχι η "μύωπες πολιτικοί" που δεν βλέπουν ούτε χιλιοστό πέρα από το κομματικό τους συμφέρον...
ΝΤΡΟΠΗ...ΝΤΡΟΠΗ...ΝΤΡΟΠΗ...
Φορτώθηκε ο άνθρωπος την Βόνταφων, ενώ ο ίδιος αποκάλυψε την μεγαλύτερη υπόθεση κατασκοπείας εις βάρος της Χώρας μας...
Τον ταλαιπωρήσανε με την υπόθεση των Πακιστανών...
Και τόσα άλλα....
Αυτό ήτανε το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ στον άνθρωπο αυτό???
Κι ο Πρωθυπουργός μας πως το δέχθηκε?
Πως δέχθηκε να συμπράξει στο ανουσιούργημα αυτό?
Πως ανέχθηκε τέτοια συμπεριφορά, στον άνθρωπο που σήκωσε στις πλατες του, όλα αυτά και άλλα τόσα άδικα και λιδορήθηκε αδίκως από μερίδα των ΜΜΕ?
Αντί να το παρασημοφορήσουνε με το ανώτατο παράσημο για τις Υπηρεσίες του στην Πατρίδα, τον σπηλώσανε τον άνθρωπο και του συμπεριφέρθηκαν με αυτόν τον αισχρό τρόπο...
Ομως ο Λαός έδωσε το ανώτατο παράσημο στον κ. Κοραντή, με την αναγνώριση του έργου Του.
ΑΡΧΗΓΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ1
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΝΑ ΘΑΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥΣ...
Ομηρος Φωτιαδης
Συγχαρητήρια Κύριε Κοραντή!
Μην δίδεις σημασία στα λαμόγια
Πως δεν έβαλε κανένα γυναικολόγο ή φαρμακοποιό, για Αρχηγό ο Παυλόπουλος?
Είναι ικανός για όλα....
Εμένα με πείραξαν τα παπατζιλίκια του Ακη στην ανακοίνωση...
Δεν ντρέπεται λίγο?
Εκανε ότι έκανε και μας το παίζει και ωραίος ο Μα...ας?
Αντε σπίτι σου ρε Πάκη
Πραγματικά...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ
Τον πέταξαν σαν "τρίχα" απ΄ το ζυμάρι κατά πως λέει η παροιμία!
Μόνο που καμια φορά η "τρίχα" γίνεται τριχιά και ως τριχιά θηλειά σε κρεμάλες !
Που "δημιοι" και "θυματα" μπορεί κάλλιστα και συχνότατα να εναλλάσονται!
Εγώ ένα δεν τολμώ να σκεφτώ! Οτι θα αλλαχτουν και οι υπόλοιποι...
Σε μια ομόφωνη και συγνωμη απόφαση η ΕΥΠ να ξαναμπεί στο καβούκι της και να ξαναζήσει την απομόνωση που της επέβαλε η αριστερή λογική να είναι ρουφιάνος όποιος είναι "κυπατζής" και να μην είναι ο κάθε τυχάρπαστος που κρατάει στοιχεία και έχει αρχεία για τον καθέναν από μας!
Μωραίνει κύριος!
Ερώτηση προς τους υπουργούς Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, κατέθεσαν σήμερα 32 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον Γιάννη Αμοιρίδη, σχετικά με την αντικατάσταση του διοικητή της ΕΥΠ, μετά κι από τη διαρροή συνομιλιών ατόμων που κατηγορούνται για την απαγωγή του Π. Παναγόπουλου:...
«Οι συνομιλίες φέρονται να κατεγράφησαν από την ΕΥΠ, να παρεδόθησαν στην ΕΛΑΣ και να καταλήγουν με κάποιο τρόπο στη δικαιοσύνη επιλεκτικά και αποσπασματικά. Εξ αιτίας αυτού του επιλεκτικού και αποσπασματικού χαρακτήρα έχουν δημιουργηθεί ερωτηματικά για την άμεση ή έμμεση ανάμειξη ή μη, διαφόρων προσώπων, τα ονόματα των οποίων ακούγονται στους διαλόγους των απαγωγέων, χωρίς να μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργείται μια «γκρίζα» ατμόσφαιρα και μια θολή εικόνα γύρω από τη σοβαρή αυτή υπόθεση, με ευθύνη της κυβέρνησης. Άλλωστε και η αιφνιδιαστική απομάκρυνση του διοικητή της ΕΥΠ φαίνεται πως σχετίζεται μ’ αυτό το θέμα. Υπάρχει συνεπώς ανάγκη άμεσης διευκρίνησης των ενεργειών της ΕΥΠ και της ΕΛΑΣ και απαιτούνται καθαρές απαντήσεις από την κυβέρνησή σας», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ερώτηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.
ΣΙΓΑ ΡΕ ΤΟΝ ΗΡΩΑ!!!!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΠ...ΩΣ Ο ΠΛΕΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ. ΤΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΠΟΥ ΦΟΥΝΤΩΣΕ (ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ) Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΡΕΜΟΥΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΕΥΓΕ!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
Τον Κοραντή δεν τον γνωρίζω αλλά θα έπρεπε να γνωρίζει ο ίδιος ότι η θέση του διοικητού της ΕΥΠ δεν είναι μόνιμη. Επίσης τα νεκροταφεία είναι γεμάτα από αναντικατάστατους. Και τέλος οι δηλώσεις του Κοραντή απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι δεν είμαστε σοβαρή χώρα ούτε η ΕΥΠ είναι σοβαρή υπηρεσία, διότι δεν γνωρίζω αρχηγός μυστικών υπηρεσιών οποιασδήποτε χώρας συμπεριλαμβανομένου και της Μπονζουάνας με το που παύεται να βγαίνει και να κάνει δηλώσεις. Ελπίζουμε ο κ. πρέσβης να μην βγει από τσαντίλα και να αρχίσει να ξερνά κρατικά μυστικά.... (όλα γίνονται σε αυτή τη χώρα)
για ακομα μια φορα φαινετε η ανικανοτητα του πακη του Λαλακη , ομαδα που κερδιζεις δεν την αλλαζεις κυριε ταραμα δεν το εμαθες ακομα??
κ. Κοραντη και παλι συγχαρητηρια για οτι κανατε για την υπηρεσια και για τον Ελληνικο Λαο , ευχαριστουμε που εσεις κ η υπηρεσια ξενυχτουσατε για να κοιμομαστε εμεις ησυχοι , μονο που οι κυβερνοντες κοιμουνται τον υπνο του δικαιου και θα ξυπνησουν μονο οταν δουν την ημισεληνο να ανεμηζει σε καμια ακροπολη
@14 Ιούλιος 2009 11:12 μμ.-
Αγαπητέ φίλε ο καθένας έχει τις απόψεις του...
Αλλά το να απευθείνεις τόσο βαρείς χαρακτηρισμούς,χωρίς στοιχεία,για "ρεμούλες" κλπ, δεν είναι σωστό.
Εάν έχεις στοιχεία να τα βγάλεις να τα δούμε.Να τα καταθέσεις.
΄Οπως διατυπώνεις την άποψή σου, φαίνεται ότι ο κ.Κοραντής έφυγε γιατι υπήρχαν "ρεμούλες"...και ήρθε ένας δικαστικός να κάνει έρευνα και να βάλει τάξη...
Αδικείς και τον Κοραντή έτσι και τον νέο Αρχηγό της ΕΥΠ...
Οπως είδες το θέμα έλαβε τεράστια δημοσιότητα και μάλιστα ασχολείται και το Κοινοβούλιο...
Για "ρεμούλες" δεν μίλησε κανείς...
Οσο για τις "λαμογιές" για να γίνονται πρέπει να υπάρχουνε "λαμόγια"...
Οπως ξέρεις "λαμογια" υπάρχουνε παντού...και δεν τα προσέλαβε ο Κοραντής στην ΕΥΠ, εάν και εφόσον υπάρχουν...
Φιλικά
Ομηρος Φωτιάδης
@15 Ιούλιος 2009 12:03 πμ.-
Ουδείς είπε πως ο κ.Κοραντής είναι αναντικατάστατος,ούτε ο ίδιος θεώρησε την θέση χωράφι του πατέρα του...
Πρίν λίγους μήνες υπέβαλε την παραίτησή του και δεν έγινε αποδεκτή...Πολλές φορές είδαμε στα ΜΜΕ, ειδήσεις που έφεραν τον κ. Κοραντή να θέλει να αποχωρήσει...
Υποτιμάς την νοημοσύνη του υπονοόντας πως θα βγεί να μιλήσει για κρατικά μυστικά...
Εναν Αρχηγό της ΕΥΠ ποτέ δεν τον παύεις....
Το θέμα δεν είναι υπηρεσιακό,είναι βαθύτατα πολιτικό...
Ο Κοραντής μίλησε επί προσωπικού και όχι επί υπηρεσιακών θεμάτων.
Μπρούσε ο Παυλόπουλος να δεχθεί την παραίτησή του και όχι να συμπεριφερθεί κατ΄αυτόν τον τρόπο...
Ο Κοραντής αγωνίστηκε να φύγει ο κομματισμός από την ΕΥΠ και τώρα το πλήρωσε...
Η δημοσιοποίηση των λόγων της αποχώρησής του, πρός τον Λαό,συμβάλει σοβαρά στο να κατανοήσουμε πως χειρίζονται τις μυστικές μας υπηρεσίες οι πολιτικοί μας...
Επρεπε και πρέπει να υπερασπίσει την τιμή και την υπόληψή του...
Κι ο τέως Αρχηγός της CIA Τ.Τένετ όχι μόνο έκανε δηλώσεις όταν έφυγε,αλλά έγραψε και βιβλίο...
Για δες κάποιες αναρτήσεις μου προηγούμενες και θα δεις μια συνέντευξη του τέως Αρχηγού εκλειπόντος Κώστα Τσίμα...
Ψάξε και θα δείς όχι μόνο δηλώσεις αλλά ολόκληρα άρθρα του τέως Αρχηγού Παύλου Αποστολίδη και μάλιστα επικριτικά για την ΕΥΠ...
Ο σκιώδης "αρχηγός" της ΕΥΠ επί Μητσοτάκη Στρατηγός Γρυλλάκης έγραψε 2 βιβλία...
Δές τις δηλω΄σεις του αρχηγού της GRU στην Ρωσία που απολύθηκε πρόσφατα...
Ποιός είπε πως όποιος υπηρετεί σε τέτοια θέση δεν έχει δικαίωμα να μιλάει?
Ολοι οι προαναφερόμενοι μιλήσανε και για υπηρεσιακά θέματα...ο Κοραντής όχι...
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους...
Φιλικά
Ομηρος Φωτιάδης
ΤΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ???
ΧΑΡΗΚΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΑΝ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ?
ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ...
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΕΥΠ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΛΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΑΚΟΦΤΟΥ...
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΜΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΡΕΜΟΥΛΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ?
ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΩΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΟ.
ΕΚΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΓΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ...
ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ...ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΡΩΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ...
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ???
ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ?
ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΄Η ΟΧΙ...
ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΑΛΟΣ ΤΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Εντονη πικρία για τη «δυσερμήνευτη» αντικατάστασή του από τον κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλο στο τιμόνι της ΕΥΠ εξέφρασε ο κ. Ιωάννης Κοραντής κατά τη χθεσινή αποχαιρετιστήρια ομιλία του ενώπιον του προσωπικού της υπηρεσίας, στον 12ο όροφο του μεγάρου της λεωφόρου Κατεχάκη. «Δεν υπέβαλα παραίτηση, με αντικατέστησαν», φέρεται να δήλωσε ο κ. Κοραντής, καθιστώντας σαφή την ενόχλησή του για την απομάκρυνσή του. «Παρέλαβα μια υπηρεσία έτοιμη και την αφήνω πανέτοιμη», συμπλήρωσε και χαρακτήρισε τον διάδοχό του, κ. Παπαγγελόπουλο, «ικανό δικαστικό». Πηγές του περιβάλλοντός του, απαντώντας σε διαρροές σύμφωνα με τις οποίες αιτία της απομάκρυνσής του αποτέλεσε η αδυναμία να ελέγξει «διαρροές» ονομάτων πολιτικών και επιχειρηματιών που περιλαμβάνονταν στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες των μελών του «συνδικάτου του εγκλήματος», επανέλαβαν χθες ότι «το μεγαλύτερο μέρος των απομαγνητοφωνήσεων έγινε από την ΕΛ.ΑΣ. και όχι την ΕΥΠ, η οποία λόγω του όγκου των συνομιλιών αδυνατούσε να αναλάβει εξ ολοκλήρου το βάρος της απομαγνητοφώνησης.
Καθημερινή
ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΤΕ...
1)ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ.(ΜΑΣΤΡΩΠΕΙΑ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΚΛΠ)
2)ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΞΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ...)
3)ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΗ
4)ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞ'ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
5)ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΘΗ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ...
6)ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΥΠ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ!
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΥΠ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ.
ΥΓ. ΜΗΝ ΚΛΑΙΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ (Ο ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ... ΞΕΡΕΤΕ...) ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ... ΤΟΣΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΧΑΜΕΝΗ.
@15 Ιούλιος 2009 11:11 πμ.-
Αγαπητέ μου φίλε, μιας και τα ξέρεις τόσο καλά τα πράγματα, γιατί δεν αναλαμβάνεις εσύ Διοικητής να τα λύσεις όλα τα προβλήματα?
Μιλάς για εμπάθειες, ενώ και οι δικές σου απόψεις, είναι εμπαθείς και να με συγχωρέσεις που στο λέω.Απόψεις ανταλλάσουμε.
Διακρίνω πως μάλλον το γενικότερο πρόβλημά σου, με την ΕΥΠ, δικαίως ή αδίκως δεν μπορώ να το ξέωρ, προέρχεται από τους συνδικαλιστές...
Και καταλαβαίνουμε και οι δύο τι εννοώ...
Οχι και να κλάψουμε αδερφέ μου...
Μην λές υπερβολές...
Την απαράδεκτη πολιτική πράξη και συμεριφορά του Παυλόπουλου έκρινα και μάλιστα ευθαρσώς και επωνύμως...
Δεν νομίζω ο Κοραντής να διακατέχεται από "αμερικανολαγνεία"...
Τουλάχιστον από όσα έχω δει δημοσιευμένα, σε κάποιες ομιλίες του, δεν μίλησε και τόσο κολακευτικά για αυτούς...
Εάν ξέρεις κάτι περισσότερο μας το λές φίλε μου.
Φιλικά
Ομηρος Φωτιάδης
Φίλε Όμηρε,
Συμφωνώ μαζί σου σε όσα υποστηρίζεις, αναμφισβήτητα ο Πρέσβυς κ. Κοραντής υπήρξε επιτυχημένος και εξαιρετικά αποτελεσματικός - ειδικά σε ο,τι αφορά τη διείσδυση της Υπηρεσίας στη Βαλκανική και τη ροή πληροφοριών σε εθνικά θέματα και θέματα οργανωμένου εγκλήματος. Παρόλα αυτά θα μου επιτρέψεις να θεωρώ ως τον πλεον επιτυχημένο διαχρονικά Αρχηγό της ΕΥΠ τον αντιστράτηγο Αλέξανδρο Νάτσινα. Υπενθυμίζω ότι το Εγχειρίδιο Επιχειρήσεων που συνέγραψε ο αείμνηστος στρατηγός διδάσκεται στους νέους εκπαιδευόμενους επιχειρησιακούς πράκτορες των αμερικανικών υπηρεσειών στο Langley !!
@15 Ιούλιος 2009 11:46 πμ.-
Αγαπητέ μου φίλε, δεν διαφωνώ μαζί σου, πως ο Νάτσινας είχε πολύ σημνατική δράση,αλλά τα χρόνια εκείνα ήταν εντελώς διαφορετικά...
Αλλοι οι προσανατολισμοί και άλλο το διεθνές περιβάλον.
Δεν γνωρίζω εάν διδάσκεται στην CIA το βιβλίο του Νάτσινα.Πρώτη φορά το ακούω...Αλλά λιγάκι αναχρονιστικό δεν θα είναι? Δεν γνωρίζω...
Ο καθένας Διοικητής προσφέρει ότι μπορεί νομίζω. Η πολιτικοί του προϊστάμενοι είναι το θέμα...
Η συμπεριφορά Παυλόπουλου είναι άθλια...
Αυτή η κυβέρνηση με κυρίαρχο τον Παυλόπουλο κάνει ότι είναι δυνατόν τις όποιες επιτυχίες της να τις αναγάγει σε παταγώδεις αποτυχίες...
Φιλικά
Ομηρος Φωτιάδης
Φίλε Όμηρε,
Έχεις δίκιο για την απαράδεκτη και ελεεινή συμπεριφορά της πολιτικής ηγεσίας και συγκεκριμένα του Υπουργού Εσωτερικών. Στον Πρέσβυ Κοραντής χρεώθηκε η ανάθεση της απομαγνητοφώνησης των συνομιλιών Βλαστού στην ΕΛ.ΑΣ. με συνέπεια να υπάρξουν διαρροές ονομάτων κυβερνητικών στελεχών. Τέθηκε το ερώτημα είναι δυνατόν μετά απο τόσα έτη διοίκησης να μην έχει μεριμνήσει ώστε να έχει η ΕΥΠ τη δυνατότητα να απομαγνωτοφωνεί συνομιλίες; Τι θα γινόταν αν υπήρχε ανάγκη απομαγνητοφώνησης συνομιλίας που περιείχε άκρως απόρρητες συνομιλίες που αναφέρονται σε εθνικό ζήτημα;
Βεβαίως όλα αυτά αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις. Η πραγματικότητα είναι πως ο Πρέσβυς Κοραντής επ' ουδενί δεν ενεπλάκη στην επιτυχημένη διαδικασία νόμιμης συνακρόασης και ανάλυσης του ηχητικού υλικού δεδομένου οτι αποτελούσε πεδίο ευθύνης του Επιχειρησιακού Υποδιοικητή κ. Σεραφείμ Τσιτσιμπή, οποίος συντόνισε με εξαιρετικό τρόπο τις έρευνες.
Έν κατακλείδι μήπως θα έπρεπε αντι να απαξιώνουν την Υπηρεσία και να εγκαλούν τα εγνωσμένου ήθους, κύρους και υψηλής αποτελεσματικότητας στελέχη της όπως τον κ. Πρέσβυ, μήπως λέω θα ήταν καλύτερα να εγκαλούν τα στελέχη τους, οποία φέρονται να διατηρούν σχέσεις με ανθρώπους του υποκόσμου;
ΟΜΗΡΕ, ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΣΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ;;;;
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΕΥΠ. Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.... (ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΟΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΠΑΜΕ ΑΛΛΟΥ). ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΠΕΡΙΕΙΧΑΝ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΩΝ. ΕΛΕΟΣ!!! ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ; ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ. ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΣΒΗ Ή ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.....
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΕΙΑ (ΕΠΙΜΕΝΩ "ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ") ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ, ΔΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΠΟΣΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ... ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΝ ΕΚΡΥΒΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΩ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΠ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ ΕΚΕΙ....ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!), ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ "ΣΥΝΕΔΡΙΑ" ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΙΣΙΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΛΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΩΣ "ΕΥΠ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑ "ΜΥΣΤΙΚΗ" ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΚΛΠ,ΚΛΠ,ΚΛΠ. ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ!
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΩ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΛΑΜΨΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ...
H MONH ΣΩΣΤΉ ΠΡΆΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΌΠΟΥΛΟΥ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΗ ΤΟΥ Κ. ΚΟΡΑΝΤΗ.ΑΛΛΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.ΚΟΡΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Κ.ΚΟΡΑΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ;
ΚΥΡΙΕ ΦΩΤΙΑΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟΝ ΟΙΣΤΡΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΚΟΡΑΝΤΗ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ή ΑΑΛΛΗ ΣΧΕΣΗ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΑΡΘΡΑ-ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. ΕΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ; ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΙΜΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ CIA ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΣΣΑΝΤ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ; ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΛΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΡΑΝΤΗ ΣΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΒΑΘΜΟ.
ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΠΡΕΠΕ Η ΕΥΠ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ),ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΣΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΤΟ "ΚΑΨΙΜΟ" ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ, ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ, ΤΗΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΙΜΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΠ (ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ) ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ;
ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΤΗ, ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΤΣΙΜΠΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΑΛΥΦΑΝΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ Π.Μ
ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΠΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΤΗ (ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΝ) ΑΛΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΠ. ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΠΡΙΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΚΑΝΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ
@15 Ιούλιος 2009 1:21 μμ.-
Αγαπητέ μου φίλε,βλέπω πως γνωρίζεις πρόσωπα και πράγματα, εντός της Υπηρεσίας,που ομολογώ η αναφορά σου, με προδιαθέτει,να υποθέτω κάποια σχέση σου με την ΕΥΠ.΄Οχι ότι το γεγονός αυτό είναι επιλήψιμο,αντιθέτως μάλιστα.
Δεν μπορώ εγώ να κρίνω ποιός θα φύγει και ποιός θα μείνει στην ΕΥΠ, αγαπητέ μου φίλε.
Ούτε γνωρίζω εάν μπαινοβγαίνουν με τόση ευκολία όση αναφέρεις, ξένες μυστικές υπηρεσίες στην ΕΥΠ.Υπάρχουν οι επίσημοι σύνδεσμοι των ξένων υπηρεσιών με την ΕΥΠ, συμμαχικών και μή.Νομίζω πως ο Ρώσος αντιπρόσωπος μπάινει,κι οΣέρβος και όσες άλλες χώρες έχουν επίσημα "Συνδέσμους" στην Χώρα μας σε αμοιβαία βάση, όπως κι εμείς.
Η επιλετική αναφορά στους Αμερικανούς και Εβραίους, δεν δίνει την πραγματική εικόνα...
Θεωρείς πως ο οι εκάστοτε διατελέσαντες Διοικητές, ήταν "Εθνικοί μειοδότες" να μη πω "Προδότες" και τα ξεπουλούσαν όλα??
Πολύ εύκολα δεν λέμε "βαριές κουβέντες" αγαπητέ μου φίλε???
Στοιχεία αν υπάρχουν να γνωστοποιηθούν, ειδάλως όλα είναι υποκειμενικά νομίζω...
Περί της Διακλαδικής Δ/νσης Πληροφοριών, δεν ξέρω που αναφέρεσαι ειλικρινά...?
Κάτι είχε ανακοινωθεί εκ μέρους του ΓΕΕΘΑ,αλλά ποτέ δεν υλοποιήθηκε, εάν ενοείς αυτήν...
Αφού δεν υφίστατι,και εφόσον ενοείς αυτήν, πως μπορεί να υπήρχαν και διαπληκτισμοί,απορώ...
Στην ΕΥΠ ίσως θα πρέπει να γίνουν ακόμα αρκετά, αλλά τουλάχιστον οι δύο τελευταίοι Διοικητές έκαναν πολύ σημαντικές βελτιώσεις στην Υπηρεσία.Νέο θεσμικό πλαίσιο, τεχνολογική αναβάθμιση, νέα εκπαίδευση κλπ.Δεν γίνονται όλα από την μια στιγμή στην άλλη...
Ούτε "οίστρο" έχω, ούτε προσωπολάτρης είμαι....Κι εγώ δεν καταλαβαίνω τον δικό σου "οίστρο"(σχήμα λόγου) εκ του αντιθέτου...
Εκτός και εάν γνωρίζεις εκ των έσω πράγματα τόσο σοβαρά,και το λές...
Τότε οφείλεις να τα καταθέσεις νομίζω,πρός γνώσην και συμόρφωσην κι εγώ πρώτος μαζί σου αδερφέ μου!
Ο τρόπος που συμπεριφέρθηκαν και ειδικά ο Παυλόπουλος στον κ. Κοραντή ήταν απαράδεκτος...αισχρός κατά την άποψή μου.
Εγώ αναφέρω γεγονότα που είδαν το φώς της δημοσιότητας και δεν αμφισβητήθηκαν.Δεν αναφέρομαι σε υποθέσεις κλπ.
Εάν εσύ ή κάποιος άλλος φίλος,ξέρετε εκ των έσω πράγματα και τα διατυπώνεται,να το κάνετε τεκμηριωμένα, για να είναι και περισσότερο αξιόπιστα τα όσα γράφετε.
Δεν μπορεί να λέμε κάποιον "πράκτορα των Αμερικάνων" έτσι για να το λέμε...
ΚΙ αν ξέρετε, ορίστε στον νέο Αρχηγό της Υπηρεσίας να τα καταγγείλεται...και γιατί δεν τα καταγγέλαται και πρίν?
Απόψεις ανατλλάσουμε, και ας είναι και αντίθετες.Το κοινό ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
Φιλικά πάντοτε
Ομηρος Φωτιάδης
@15 Ιούλιος 2009 12:25 μμ.-
Μπορεί να κατάλαβα και λάθος αγαπητέ μου φίλε,πως το π΄ροβλημά σου είναι ο συνδικαλισμός της ΕΥΠ...Αυτήν την εντύπση απεκόμισα και μπορεί να είναι λανθασμένη...Δεν έχω λόγο να μην δέχομαι την άποψή σου.
Συμφνωνώ απόλυτα πως η Χώρα μας έχει γίνει "μπουρδέλο"...και μεγάλο μάλιστα, και προσφέρει "υπηρεσίες δωρεάν"...
Για την κατάντια μας αυτή, υπαίτοι είναι οι πολιτικοί μας, ανξερτήτως κομμάτων...
Δεν ξέρω εάν γίνονταν "πράγματα" κάτω από την μύτη του Κοραντή...
Εγώ αναφέρομαι στα γεγονότα που έχουν δει το φώς της δημσιότητος, το νεό θεσμικό πλαίσιο της ΕΥΠ, την αναδιοργάνωσή της, την τεχνολογική της ανέλιξη,τις επιτυχίες της όπως τις είδαμε στα ΜΜΕ και συγκρινόμενες με το παρελθόν,είναι περισσότερες από όσα τουλάχιστον εγώ γνωρίζω...
Για τα "εσωτερικά της" δεν γνωρίζω,ούτε έχω δυνατότητα να γνωρίζω, μιας και δεν κατοικώ στην Αθήνα, αλλά στην Θεσσαλονίκη, και επιπλεόν, δεν μπορώ να ξέρω το παραμικρό...
Εσύ αγαπητέ μου φίλε,που βλέπω πως η προαίρεσή σου, είναι αγαθή, γιατί δεν μας αναφέρεις όλα όσα λές, να μάθουμε κι εμείς που τα αγνΟούμε?
Το βιογραφικό του Κοραντή δεν παραπέμπει σε τίποτε "αμερικάνικο" νομίζω...Εγώ ξέρω πως όταν ήταν Πρέσβης στην ΄Αγκυρα και ο Γιψργάκης χόρευε ζεμπεκιές με τον συγχωρεμένο τον Τζέμ καθ΄υπόδειξην των Αμερικάνων,ο Κοραντής αντιστάθηκε και τους χάλασε την "σούπα" και τον στείλανε στην Υεμένη για "διακοπές"...
Ξέρω πως στις ανοιχτές του ομιλίες ποτέ δεν έκανε λόγο για υπηρεσίες των ΗΠΑ,αντίθετα στις λιγοστές αναφορές που έκανε,μίλησε για συνεργαζόεμενες υπηρεσίες της Ευρώπης...
Συνδέσμους με την ΕΥΠ έχουν πολλές υπηρεσίες και είναι φυσικό αυτό.
Δηλαδή, επειδή πιθανόν υπάρχουν επαφές συνεργασίας, ο Κοραντής και τα άλλα στελέχη της ΕΥΠ, γίνανε "πράκτορες"???Ακατανόητη λογική για μένα...
Εάν υπάρχουν στοιχεία να τα δούμε...΄Οχι απλά να πετάμε μια "ρουκέτα"...
Οσο για τα συστήματα κλπ όπως έχει δημοσιευθεί, αυτά τα πήραμε από την Γερμανία και έχουμε και κάποια Γαλλικά,αν δεν κάνω λάθος...Το γνωστό βαλιτσάκι, για το οποίο δαπανήθηκαν τόνοι μελάνης, είναι εξαιρετικά περιορισμένων δυνατοτήτων και παντελώς απαρχιωμένο...
Στα πλαίσια του ΝΑΤΟ παλιότερα υπήρχαν μεγάλες βάσεις ηλεκτρονικής παρακολούθησης με στόχο της χώρες της τέως ΕΣΣΔ, με αμερικάνικα συστήματα...δεν ξέρω εάν ακόμη υπάρχουν...
ΣΕ ότι αφορά τις πρόσφατες υποκλοπές,εγώ απλά θα περιμένω λίγο,να δω πως θα ολοκληρωθεί η ιστορία αυτή...
Τα μόνα σίγουρα είναι οι δηλώσεις του Κοραντή και οι ανακοινώσεις και δηλώσεις των επισήμων εκπροσώπων της Πολιτείας...τα υπόλοιπα είναι των δημοσιογράφων και έχω επιφυλάξεις σοβαρές για την αντικειμενικότητά τους...θα δούμε.
Ούτε εγώ 'έχω σχέση με την ΕΥΠ,και δεν μπορώ να ξέρω ούτε να κρίνω τα όσα γράφεις...
Συμφωνώ πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν φωτογραφίες κλπ στις εφημερίδες.
Σε κάθε περίπτωση και σύμφωνα πάντα με το δικό σου σκεπτικό,κι ας υποθέσουμε πως ο Κοραντής ήταν "άχρηστος" τώρα το καταλάβανε???
Τόσα χρόνια είναι στην Υπηρεσία...
Δημοσίως έχει δηλώσει ένα σωρό πράγματα,για τα οικονομικά της ΕΥΠ, για το ΚΥΣΕΑ, για τις προσλήψεις και χίλια δυό...Τον άκουσε κανείς?
Την ευθύνη έχει ο πολιτικός του προϊστάμενος φίλε μου...αποκλειστικά.
Οταν ο Πάκης κρατάει για μήνες τους επιτυχόντες στο γραφείο του και βουίζει το πανελλήνιο με τις αλχημίες του για τις προσλήψεις,ο Κοραντής μας φταίει?
Οταν ο κάθε πολιτικός βάζει τους συγγενείς του στην ΕΥΠ, ο Κοραντής μας φταίει?
Εσύ στην θέση του τι θα έκανες?
Ο Χάρυ Πότερ είναι?
Τα έχει πει δημοσίως και πολλές φορές μάλιστα...να μην έχουμε επιλεκτική μνήμη αδερφέ μου...
Κι ο χειρότερος να ήταν,δεν συμπεριφέρεσαι έτσι σ΄έναν Αρχηγό ΕΥΠ...είναι πολιτική αλητεία...
Εύχομαι ο νέος Αρχηγός να μην έχει την ίδια τύχη...
Φιλικά πάντοτε
Ομηρος Φωτιάδης
Ο/Η naxios.-
΄Οχι δεν μπορώ να τα αναρτήσω φίλε μου αγαπητέ, γιατί είμαι εμπαθής όπως είδες...
Εσύ που τα ξέρεις καλύτερα,ορίστε να το κάνεις...θα το δημοσιεύσω...
Βάλε και μια κομματική σημαία δίπλα για περισσόετρη αξιοπιστία...
΄Η κάνε ένα δικό σου ιστολόγιο να βάλεις ότι θέλεις με φωτογραφία του Παυλόπουλου...
Οταν λεμε ΤΕΛΟΣ ενοουμε τελεια και παυλα.Εδω εχουμε τους τουρκαλαδες που γυρευουνε Θρακη,Αιγαιο,Κυπρο,Κρητη τη μανα τους και το πατερα που τους εκανε.Και ασχολουμαστε με τον Κοραντη και την Κοραντινα..?Η κλαση του ελαβε τελος για τον α,β λογο.Το θεμα ειναι τι θα κανουμε σαν Ελλαδα απο τωρα και μετα.Ομηρε εσενα τι σου ειναι ο πρωην, κουνιαδος η γαμπρος σου??Αφηστε τον ανθρωπο να πιασει δουλεια να δουμε (οτι δουμε)τι πουλια πιανει και μετα λεμε..Ετωρα ακομα δε τον ειδαμε Γιαννη τονε βγαλαμε.Να κανουμε το δικο μας NSA..Να διαχωρισουμε το ρολο εσωτερικη ασφαλεια και εξωτερικη Να τα ιεραρχισουμε και να τα βαλουμε ολα να δουλεψουν σαν ελβετικο ρολοι...Ολα αυτα και αλλα πολλα θελουν δουλεια πολλη.Και δεν φτανουν ουτε ενας Κοραντης ουτε ενας Παπαγγελοπουλος...Ολοι αυτοι θα βαλουν το ληθαρακι τους!Θα βαλουν το ληθαρακη τους για να διασφαλεισουμε την ασφαλεια τη δικη μας και των παιδιων μας απο τους ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ(που ελεγαν οι αρχαιοι μας προγονοι) που ακομα υπαρχουν.Τουρκους,Σλαβους,Κισσιγκερ,Μετερνιχ και διαφορους Ελληνες-Ανθελληνες.Ομηρε εισαι καλος Πατριωτης μη τσακωνεσται αδικα.Η Κοκκινη μυλια περιμενη..(Νικος Κ.)
@(Νικος Κ.).-
Εν πρώτης αγαπητέ μου φίλε, με κανέναν δεν τσακώνομε.Απόψεις ανταλλάσουμε.
΄Οπως θα είδες δεν έχω κάνει ουδεμία αναφορά στον νύν Διοικητή της ΕΥΠ...
Οπόταν το "ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βγάλαμε" δεν νομίζω πως απευθείνεται σε μένα...
Αν ο κ. Κοραντής ήταν κουνιάδος μου ή ξάδελφός μου, δεν θα έγραφα απολύτως τίποτα,για λόγους ευθυξίας...
Δηλαδή και οι εξεφραζόμενες εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις των φίλων από τις δικές μου,προϋποθέτουν κάποιον βαθμό συγγένειας?
Τις απόψεις μας λέμε αδελφέ μου...
Ως ενεργοί πολίτες κρίνουμε ο καθένας με τα δικά του κρητήρια την ενέργεια του Παυλόπουλου και όλα τα σχετικά.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λές παρακάτω.Σαφέστατα υιοθετώ τις απόψεις σου οι οποίες είναι ενωτικές και διατυπωμένες με διάκριση.
Ο καθένας εάν κάνει το καθήκον που του αντιστοιχεί,θα γίνει καλύτερη η Πατριδα μας...
Κι ο διάλογος αυτός, κατά κάποιο τρόπο,συμβάλει πρός την κατεύθυνση αυτή.
Οι ΄Ελληνες είμαστε ισχυρογνώμωνες,αλλά αν έχουμε λίγο πατριωτισμό,δεν είμαστε τουλάχιστον αγνώμωνες...
΄Ολοι όσοι διαφωνούνε μαζί μου, και με όσους διαφωνώ εγώ, δεν έχουμε σκοπό να επιβαλουμε ο ένας στον άλλον τις απόψεις μας.
Εγώ έγραψα πως εάν κάποιος φίλος δώσει τεκμήρια για όσα λέει εγώ πρώτος είμαι μαζί του.
Δεν υπάρχει κάτι επί προσωπικού...
Δεν έχω κανένα λόγο να παραμείνω στις όποιες απόψεις μου,για οποιοδήποτε θέμα, εάν ο συνομιλητής μου με πείσει για το αντίθετο.
Χρειάζεται ενώτητα και δουλειά η Πατρίδα μας...Δυστυχώς απουσιάζουν αυτά τα σημαντικά στοιχεία...Πολλές φορές και από εμένα τον ίδιο που το γράφω...
Φίλε μου η "Κόκινη Μηλιά" περιμένει τους Τούρκους και νομίζω είναι κατά την Κίνα...εκεί που εξεγείρονται οι Ουιγούροι...
Να πάνε στην γενέθλια γη τους...
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου,όπως και όλους τους φίλους κι ας διαφωνούμε.Τα αισθήματά μας είναι να πάει καλύτερα η ΕΥΠ, οπόταν τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα νομίζω.
Φιλικά
Ομηρος Φωτιάδης
Οι διπλωμάτες έχουν υποχρέωση να λένε τη γνώμη τους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΤΑΛΗΣ | Κυριακή 24 Μαρτίου 2002!!
ΒΗΜΑ 24/3/2002!!
Πολύς θόρυβος δημιουργήθηκε από τη δημοσίευση της απόρρητης έκθεσης του έλληνα πρέσβη στην Αγκυρα για την πορεία των ελληνοτουρκικών σχέσεων κατά το 2001 με την καταγγελία ότι οι εκτιμήσεις της έκθεσης βρίσκονται σε πλήρη απόκλιση από την ακολουθούμενη εξωτερική πολιτική.
Ουσιαστικά κατηγορείται ο υπουργός Εξωτερικών κ. Γ. Παπανδρέου ότι επιλέγει την πολιτική του διαλόγου τη στιγμή που η Τουρκία όχι μόνο συνεχίζει τη γνωστή αδιάλλακτη στάση της αλλά εντείνει τις προκλητικές ενέργειές της.
Ο θόρυβος αυτός αποτελεί ίσως την καλύτερη απόδειξη για το πώς σοβαρότατα θέματα της εξωτερικής πολιτικής μπορούν να γίνουν αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης και αυθαίρετων σχολίων που δεν ανταποκρίνονται στα πράγματα μέσα σ΄ένα κλίμα έντονου λαϊκισμού. Πρώτον, πρέπει να επισημανθεί ότι το κείμενο που διέρρευσε («Ριζοσπάστης», 21.3.2002) δεν είναι η ετήσια έκθεση της ελληνικής πρεσβείας στην Αγκυρα αλλά η διαβιβαστική επιστολή του έλληνα πρέσβη κ. Ι. Κοραντή προς το υπουργείο Εξωτερικών η οποία συνοδεύει την έκθεση.
Η επιστολή αυτή είναι ένα κείμενο δύο σελίδων του οποίου δημοσιεύθηκαν ορισμένα αποσπάσματα. Η έκθεση που ακολουθεί - και της οποίας έχει γνώση «Το Βήμα» - αποτελείται από 89 σελίδες που καταγράφουν με κάθε λεπτομέρεια όχι μόνο τις σχέσεις της Τουρκίας με την Ελλάδα αλλά κυρίως τις διεθνείς σχέσεις της Τουρκίας καθώς και την εσωτερική πολιτική, κοινωνική και οικονομική κατάσταση της χώρας. Την έκθεση δεν συνέταξε μόνος του ο κ. Κοραντής αλλά με έξι συνεργάτες του στην πρεσβεία, τα ονόματα των οποίων αναφέρονται κατά κεφάλαιο.
Δεύτερον, πουθενά ο έλληνας πρέσβης στη διαβιβαστική επιστολή του δεν καταφέρεται εναντίον του ελληνοτουρκικού διαλόγου, όπως ισχυρίστηκαν ορισμένοι, με προφανή σκοπό να φανεί ότι υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ αυτού και του υπουργού Εξωτερικών. Αντίθετα, στην τελευταία παράγραφο της επιστολής του αναφέρει επί λέξει: «Τούτων λεχθέντων, είναι σαφές ότι η χώρα μας δεν έχει επιλογή παρά να αναζητήσει ένα modus vivendi με τον ογκώδη γείτονά της, που είναι επικίνδυνος, κυρίως διότι αποτελεί έναν αναχρονισμό, ως νοοτροπία, ως οργάνωση και ως φιλοσοφία. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να εμμείνουμε στην πολιτική μας "εξευρωπαϊσμού" της Τουρκίας, έχοντας ταυτοχρόνως κατά νουν ότι ούτε αυτή είναι τόσο ισχυρή όσο νομίζουμε ούτε εμείς τόσο ανίσχυροι όσο νομίζει».
Αυτή η πολιτική για τον «εξευρωπαϊσμό» της Τουρκίας είναι άλλωστε η πολιτική που ακολουθείται εδώ και καιρό από την ελληνική κυβέρνηση και μέσα στην πολιτική αυτή εντάσσεται και ο ελληνοτουρκικός διάλογος, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα τα οποία τελικά θα έχει. Είναι όμως απαράδεκτο, για λόγους καθαρά αντιπολιτευτικούς, να δημιουργείται θόρυβος επειδή ένας έλληνας πρέσβης λέει τη γνώμη του, ως οφείλει να πράξει λόγω της θέσεώς του. Ετήσιες εκθέσεις υποβάλλουν όλες οι πρεσβείες με βάση τον κανονισμό του υπουργείου Εξωτερικών για να έχει πλήρη ενημέρωση η Κεντρική Υπηρεσία.
Οι εκθέσεις αυτές δεν έχουν στόχο να δουν το φως της δημοσιότητας και να αποτελέσουν το αντικείμενο θετικών ή αρνητικών σχολίων αλλά να συμβάλουν μαζί με πολλές άλλες παραμέτρους στη χάραξη της εξωτερικής πολιτικής, την ευθύνη της οποίας έχει η εκάστοτε πολιτική ηγεσία. Αλίμονο αν τεθεί φίμωτρο στους πρέσβεις ή υποχρεωθούν απλώς να συμφωνούν και να χειροκροτούν τους εκάστοτε υπουργούς. Τότε δεν θα έχει κανένα νόημα η ύπαρξη της διπλωματικής υπηρεσίας. Ο υπουργός άλλωστε δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει τις εισηγήσεις των διπλωμάτων, οι διπλωμάτες όμως έχουν υποχρέωση να λένε τη γνώμη τους, χωρίς αυτή να γίνεται αντικείμενο κακόβουλων επικρίσεων στο πεδίο της κομματικής αντιπαράθεσης.
Ανάρτηση Σχολίου